sobota, 21 grudnia 2013

One Week With EXA Ia

Tym razem prezentuję zdjęcia z aparatu analogowego EXA Ia, który każdy z mojej szkolnej grupy dostaje w ramach zajęć. Aparat miałam przez tydzień i ten tydzień całkowicie zmienił moje podejście do fotografii.
Tutaj znajdują się tylko najlepsze według mnie klatki. 
Zapraszam.

I mała świąteczna niespodzianka: postanowiłam przyspieszyć moją przygodę z Facebookiem.
tak więc zapraszam wszystkich do polubienia mojej strony na Facebooku.


This time I present images from the camera EXA Ia, analog that each of my school group gets part of the course. I had the camera for a week and this week has completely changed my approach to photography.
Here are only the best in my chest.
Enjoy.

And a small Christmas gift: I decided to speed up my adventure with Facebook. 
So I invite everybody to like my Facebook page.

Queens of the Stone Age - The Vampyre of Time and Memory

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz